Beratcan Arkadaşlar 12 aralıkta kan verdim değerim 2407 çıkmış uygulamaya göre 5 + 2 hamileyim bu değer normalmi acaba.bu arada 10 kasımda da değerim 58 çıkmıştı bı gün sonra adet olmuştum acaba üstüne mi gördüm 🤔
Tubatgn Beratcan Sanmıyorum üstüne görme olsaydı eğer bu zamana kadar beta tavan yapmış olurdu. Kasımda kimyasal geçirmiş olabilirsiniz. Zaten haftanız ultrasonda belli olacak 🥰