gonulcelen Rmysa 38+0 3000 idi ama aslında doktor fazla söylemişte olabilir cünpü 5 gün sonra doğumum ve beni endişelendirmek istemedi sanki öyle hissettim ya da pimpiriklikten 😬
Sezen07 35 haftada 2750 idi 37 tekrar gidicem bakalım ne kadar olmuş kilo önemli değil sağlıklı olsun gelişimi iyi olsunda avuç kadar olsada bakarız onlara 💟
Deryaclsz 36+1 de 2900 52 cm di . 37+1 de yeniden gideceğim. Bir haftada 350 gr almıştı. Son haftalarda epey alıyorlar.
YusufEnes 37+5 de 3150 idi kilosu ☺️ Ama doktorum sapma payı var diyor her zaman düşük yüksek olabilir yani sağlıklı olması önemli olan canım
Nilay_09 Sağlık olsun ya benim ilk bebeğim 2.750 gr doğdu zayıf bebek daha çabuk toparlıyor kendini kiloya fazla takmayın derim kızlar 🤗🐣😊👍