Kızlar 14. Haftama girmek üzereyim. Çok şükür bu zamana kadar aşırı mide bulantısı sıkıntısı yaşamadım. Ama su son 1 haftadır falan o kadar uykum oluyo ki. Eşim gece çalıştığı için gece geç saatlere kadar oturuyorum rahat uyuyamıyorum. Sabah eşim gelince kalkıp onunla yeniden uyuyorum bu sefer öğlene kadar uyanamiyorum. Uyansam da bı bakıyorum yeniden uyumuşum saat kaç olmuş😓 Ondan sonra da bir usengeclik sersemlik oluyor. Evimin işi gücü temizliği kalıyor. Hemen akşam oluyo zaten ondan sonra da yemek falan derken gün bitiyor. Üstümde devamlı bı halsizlik tembellik var. Bunu üstümden nasıl aticam hiç bilmiyorum. Hayatımı baya etkiledi hiç böyle değildim ama acayip üşengeç bı insan oldum..