Selinay29 Doktorumuz domuz gribi olduğumu söyledi ateş 38i geçerse bebeğe zarar dedi. Benzer durum yaşayan var mı nasıl atlattınız. 35+1
Nazlicangrhn-3009 Selinay29 çevremde olan var öksürükle birlikte var hemde erken doğuma sebep olabiliyormuş dikkat et kuzum ılık suyla duş al ateşinin çıkmaya başladığını hissettiğinde birde tavuk haşla suyuna onu didikle karabiber baharat falan koyup onu iç o çok iyi geliyor. Geçmiş olsun biran önce sağlığına kavuşursun inşallah 🙏🏼
Ftmcgdms Selinay29 benimde oğlum geçirdi bulaşma riskim var diye doktoruma yazmıştım ateşiniz çıkarsa 6 saat arayla parol için bol c vitamini alın bol su tüketin ve doktorunuzun verdiği vitaminleri kullanmaya devam edin dedi bir de bende erken doğum riskini sorduğumda kesinlikle erken doğumu tetikleyecek diye bir cümle kuramayiz ama tedbirli olalım bunlar doktorumun tavsiyeleriydi çok şükür ben olmadım geçmiş olsun inşallah hemen atlatirsiniz🙏🙏🙏
Gokce-98 Geçen hafta bende olmuştum çok şükür 3 4 günde toparladım. Tansiyon sorunun yoksa limonlu ballı sıcak su içebilirsin bana çok iyi geldi. Öksürük için de çam kozalağı şurubu iç dedi hemşire oda boğazıma çok iyi geldi deneyebilirsin
Selinay29 Nazlicangrhn-3009 merhaba daha iyiyim çok şükür daha ateşim çıkmıyor sadece soğuk algınlığı gibi
ozlemmmmm1 Ftmcgdms merhaba ben de aynı durumdayim da, doktorunuz c vitaminini doğal meyvelerden mi dedi yoksa takviye olarak mi