sonnenschein amin inşallah 🤗 ben 20. Haftamda hissetmiştim. Yine ilk başlarda bir süre bu şekilde olacaktır hareketler. Ben şuan 38. Haftamdayım sanki uzun zamandır böyle hareketliymis gibi o yüzden en belirgin ne zaman hissettim hatirlayamadim 🙈 ama sanırım 24 te baya netleşiyor diye hatırlıyorum yanlış olmasın. 🤍