Selamun aleykum arkadaşlar son 3 gün kaldı uygulamaya göre ama ne agri var ne sızı dr 41 haftayi doldurmanı bekleriz diyor dr a göre de 10 gün var günler geçmek bilmiyor artık hayırlısı ile kucağıma almak istiyorum benim gibi olan var mı gelmek istemeyen prens ve prensesler:)