Buradan bir r çok doğum hikayesi okudum ve şuan bende yazıyorum. Kızım 37. Haftadan beri gelip gelmemekte kararsizdi sürekli sancılarım oluyor ama nts de çıkmıyordu. Doktorum 40+4 (12.12.2022) de yatış verdi ve suni sancı verilmeye başlandı. Hastaneye yatmazdan önceki gun pazar gecesi sürekli sancılarım oldu 8 dj ya düşen ve düzenli snacilardi fakat sabah hastaneye yattigimizda hiç açılma yoktu. Suni sancı verilmeye 7:30 da başlandı. 11:30 oldu ama acilm 2,5 cm geçmedi belimde bel fıtığı olduğu için ilk başta 100 perde dayandığım sancılara daha fazla dayanamadım. aslında çok dayanilmayacak gibi değildi fakat benim hem belimde fıtık var hem sağ kolumdan daha önce ameliyat geçirdiğim için kendimi kastım ve Zorladigim için eşim ile sezeryan kararı aldik. Doktorumuza bilgi verdik. Ani birnkarar ile hemen ameliyata alındım. Ameliyat ekibi çok ilgiliydi. Anestezi doktorum geldi tanıştık tüm aşamaları anlatarak ilerledi belimden ignem yapıldı ve saniyeler içinde uyuşma başladı. Herşey çok hızlı ilerledi. Doktorum geldi. Ekip bir yandan kızımın ismini soruyor şakalar yapıyor bir yandan da işlerini yapıyorlar. Kızım 12.12.2022 saat 12:12 de dünyaya gelmiş ekip çok şaşkın ve gülerek bana saati söylediler. Anında minik kızımı bana gösterdiler. O an baya hem güldüm hem ağladım. Doktorum herşeyin çok yolunda olduğunu söyledi ve cok az bir işlem kaldı dedi. Sabırla bekledim dikişlerin atıldı ve odamıza çıktı tüm ailem kızım eşim herkes beni bekliyor. Kızımdan gözlerimi alamadım. 2 saat bir şey yiyip içmedim sonrasinda su kayısı suyu ve çorba yedik. Bir kaç saat sonra hemşireler yürüyüşe cikardilar çok şükür sıkıntı olmadan gecemizi geçirip sabah evimize çıktık. Şuan kızım yanımda uyuyor. Rabbime bin şükür iyiyiz. Tüm isteyenlere de nasip etsin rabbim ve tüm hamile annemleri kolay kurtarsın inşallah.