cemilearas aynen çok kötüydü yavaş yavaş dozunu artiriyolar ilerleyen dakikalarda inanılmaz kivraniyosun sanırım normal sancin ondan biraz daha iyiymiş ben son doğumda tövbe etmiştim bir daha dogurmamaya ama kazayla bebeğim 9 aylıkken hamile kaldım şuan doğumdan aşırı korkuyorum günler su gibi geçiyor bu hamilelikte 😐