Merhaba kızlar ben 4 yıl önce 6cm açıklıkla normal doğum yapacam diye beklerken oğlumun kordon dolanması sebebiyle sezeryan doğum yaptım. Çok şükür çok kolay geçti hemen ayaklandım. Fakat 2. De normal doğum yapmayı çok istiyorum o duyguyu tatmayı 4 yılı geçti sezeryan yaram yok denilecek kadar az aranızda bu tecrübeyi yaşayan var mı acaba nasıl geçiyor? Benim için daha erken ama her doktor yapmıyormuş şimdiden bakıp bulmam lazım o yüzden size sormak istedim