Kızlar ben başiskele aktif kocaeli hastanesi gidiyorum. İlkbaştan beri bir muayane bir kontrol olarak gidiyordum doğal olarak özellerde hak olarak 10 gün içerisinde tekrar gidiliyor ya onun için. Bugun gittiğimde doktorum ne için gelmiştiniz dedi yani ben mi çağırdım bi sorun mu vardı dedi hayır dedim kontrol günüm o yüzden geldim dedim. Bizde öyle olmuyor dedi ben gerekli görürsem kontrola çağırıyorum bilmediğin için bugün bakıcam ama genelde ikinci kez gelinmiyor dedi. Sadece doğuma yakın zamanda muayane+kontrol oluyor dedi veyada ben sorum görürsem tekrar gel dersem gelirsn dedi. Bu heryerdemi böyle? Ve ilk kez gitmiyorum kaç kez gittiysem muayane+kontrol olarak gittim doğal olarak. Ama bugun böyle birsey söyledi doktor? Yeni sistemmi bu yoksa böylemi oluyor? Anlamadıgım baştan niye böyle bişey yoktu şimdi böyle söyledi? Kocaelinde gittiğiniz özellerde nasıl oluyor söylermisiniz