Petito35 evet bende gurbetteki burda ve fiyatları aşırı ucuk bi sehir en ucuz polis indirimiyle büyük anadoluda muayene 380 verdik indirimli hali doktor çok iyi şükür bi sorun yok . Bende universsite de bayan doktor duymadım ama erkek davut güvende doguran memnun olan arkadaşlarım var düşünürseniz onu da degerlendirin