İlaçlarım bitmişti hem ağrılarım var randevu alıp gittim bugün doktora o kadar ilgisiz umursamaz ki şok oldum gittiğime pişman oldum ne bebeğimi gösterdi kalp atışını dinletti nede usg fotosu verdi 2 dk durdum durmadım içerde böyle bi rezillik görmedim ben şehir hastanesinde gittiğim farklı doktor vardı o kadar iyi ki ona randevu bulamadım diye gittim gitmez olaydım bebek iyi istediğimiz büyüklükte dedi kalkabilirsin dedi cinsiyet dedim gözükmesi imkansız dedi kaldım öyle ya bebeğimin haftası da küçük değil yani yarın 16 haftalık olucaz aşırı moralim bozuldu ( doktorun adı mehmet karabulut böyle rezil umursamaz birisini görmedim hayal kırıklığıydı ilk ve sondu .)