minikmucizeemaak Kızlar burada yazmıştım.. adetimden 7 8 gün önce öğrenmiştim ben beta 23.3 2 gün sonra 16.57 2 gğn sonra 3.74 e düştü kanamam gelmedi ama ne yapabilirim
Sibelbr minikmucizeemaak gecmis olsun.. Rabbim bi daha ki ay insallah saglıkla afiyetle verir hepimize ..
minikmucizeemaak dtml 3.74 e düştü yarın sonucuma bakacaktı muhtemelen adet söktürücü verir olmazsam diye düşünüyorjm
minikmucizeemaak dtml Çok teşekkür ederim Rabbim sağlıklatez zamanda bana ve istiyen herkese nasip etsin inşAllah ❤️