Merhabalar, son adet tarihim kasım 11 sonrasında yumurtalama takibinde yumurtam büyümediği için yumurtalama gününde 26 kasımda yumurtlama olmadı, 1 aralıkta yumurtam 2,5 cm di ve çatlatma iğnesi yapıldı reglime 11 gün kalmıştı.. çatlatma iğnesinden sonra çatlamış ve yumurtalamıştı sadece artık döllenmesi kalmıştı ve bugün 15 aralık reglim 5 gün gecikti doktorum pazartesiye yani 19. Aralıkta kan testi ver dedi ama dayanamayıp ben bugün yaptım beta 1.20 çıktı sizce bir umut var mıdır ? 2 senenin özlemi.. bu arada bugün sadece pembe tonlarında 3 4 damla kan geldi ama regli ağrısıngibi kasıklarım ağrıyor..