Zehra5507
Kızlar 13 haftalık olduk ama karnım özellikle akşamları şişiyor ve buz gibi oluyor haftaya kontrolüm var sizde de oldu mu böyle ilk gebeligimde hiç böyle olmuyordu
alperenimmmmm
benim de buz gibi hep ama bana nedense ates basiyor esim elini koyunca diyor buz gibi karnin diye hic arastirmadim da
HafizeAh
Ben 23 haftalığım benimde ayni kendim ellediğimde bile buz gibi 🤷♀️