engineermom_ Merhabalar, gebelik takibimi devlet hastanesinde yürütüyorum ve 15. Haftada doktor folisasiti bırakıp eczaneden vitamin desteği al biz firma reklamı olduğu için pek önermiyoruz dedi. Doktoru öneripte memnun kalan var mı bana öneri verebilecek.
yagmurb Merhaba benim doktorum pregnomarin ve orzaxın d vitamini spreyini önerdi ve 3.aydan beri kullanıyorum ve kan sonuçlarım hep güzel çıkıyor. Memnunum
engineermom_ yagmurb d vitaminine ek demir Önermedi mi peki? Demir ve d vitaminine başla muhakkak dedi.
yagmurb engineermom_ demir zaten içerisinde var d vitamini olarak da ağız spreyi kullanıyorum orzaxın
momofatlas34 Ben de aç karnına her gün sidefer Tok karnına gün aşırı pregnomarin kullanıyorum. 24 hafta oldu yeni kan verdim herşey normal çıktı.