Aysenur426868 Kizlar şuan karnimda ağrı var bağırsak ağrısını ne agirisi cozemedim büyük abdestim.var gibi ama yok gibide yapamiyorum 23 haftaligim yani bu ağrı nedir bişey olsa kan veya su gelmez mi agridanda korkmalimiyim
Prenses34_annesi Aysenur426868 yani bebeğin gün içinde hareket ettiyse lekelenme ve kanaman yoksa sorun olacağını sanmıyorum ama içini rahatlatmak için doktoruna danışabilirsin cnm yinede net birşey söyleyemem 🥰🥰
KLORAKHANIM Aysenur426868 sica bi dus al bide 1 kasik zeytinyagi iç rahat tuvalete cik, tuvalete ciksan bile %100 sindirim yapamiyorsunnn ondandie
Asyabuse Aysenur426868 aynı haftalarda göbek deliğimin hizası ağrıyordu resmen iki kat yürüyordum bıçaklar saplanıyordu sanki acil kadın doğuma gittim çok şükür bişey çıkmadı. Bu tarz ağrılara İdrar yolu enfeksiyonu da sebep olabiliyormuş öyle demişti doktor. Bi ılık duş al soluna yat geçmezse git doktora baksınlar canım için rahat eder 🌸
Aysenur426868 Anneyimmm34 inşallah öyle olsun ağrı çok değişik şu haftaya kadar böyle bı ağrı yasamadim inşallah oyledir