Kızlar selam 29. Haftadayım, bebeğimin suyu, haftasıyla uyumu 27. Haftadaki kontrolde herşey normal çıktı. Hareketleri de normal ama 2 gündür bacaklarımla kasıklarımda belimde hafif ama sürekli ağrılar var, 27. haftada rahim ağzım kapalı rahim uzunluğum normaldi, bu bir anda gelişebilirmi ağrılar normalmidir? Nasıl farkı anlayabilirim doktor randevum haftaya bekleyeyim mi fizyolojikmidir?