Ssyma Mementovivere iyi çık şükür bi şey çıkmamış geçen haftalarda ben rahatsızlanmıştım mide bulantım çok olmuştu tahlil yapıldı enfeksiyon çıktı biraz antibiyotik kullandım maalesef
Melekleriimm Ssyma devlette mi oldunuz acaba laparoskopik karından mi yoksa alttan mi atıyorlar dikişi
Aysenur46- Melekleriimm bende devlette yaptırdım belden anastezi ile işlem sonradı pembe pembe kanamalarım oldu oda normalmiş şimdi 23+5 herşey yolunda çok şükür korkmayı dua edin bol bol🥰🙏🏻
Melekleriimm Aysenur46- maşallah canım allah kucağına almayı da nasip etsin. Benim rahim agzi spekulum takilinca çok zor görünüyor sola dönmüş rahim ağzı ve silinmiş gibi yok gibi demişti tüp bebek doktorum bulamazlar diyede korkuyorum