Renkliler için Ariel parlak renkler 40 derece 1 saat yıkıyorum.
Beyazlar için ariel dağ esintisi, alo beyazlar hangisi denk gelirse onu kullanıyorum 60 derece yine 1 saatlik program açıyorum o süreyi uzatıyor otomatik. Eğer grileşme varsa veya koltuk altı sarılığı falan makine tam su alırken deterjan gözüne biraz çamaşır suyu damlatıyorum.
Yıllardır giydiğim beyazlarım var hala beyazlar hatta öğrenciyken arkadaşlarımın gömleklerini toplar yıkardım gri gördükçe sinirim bozuluyo diye 😂😂
Bide makineyi çok doldurursanız güzel yıkamaz çok boşkende güzel yıkamaz orta halli olmalı
Başka aklıma gelen bir şey yok 🌸 inşallah bi çzöüm olur yazılanlardan