Milenasu Kızlar merhaba,11 haftalık hamileyim sabahları midem çok bulanıyor,yediğimi kusuyorum,12 den sonra anca yiye biliyorum,geçermi bu durum,ne yapa bilirim?
evin_bozkurt Milenasu ileri bir tarihe kadar devam eder ama doktorunuza danişirsaniz bir ilaç var uygun görürse onu kullanın
Findukli_Lokum Milenasu şuan 10. Haftadayım, 6. Haftadan itibaren mide bulantım devam ediyor doktor Prilam ilacını verdi o biraz olsun rahatlatıyor
Findukli_Lokum Milenasu mideyi aç bırakınca benim daha çok istifram oluyor, surekli tuzlu kraker leblebi yiyorum bastırıyor
Milenasu evin_bozkurt doktora söylüyoruz,normal diyor,boş mideyle kusmak normal değildir diyorum ama doktor olanda o oıduğu için bir bildiği vardır diyorum
evin_bozkurt Milenasu fazlası normal değil çünkü yemek yiyemiyorsunuz saflıkla beslenmiyorsunuz başka doktora da görünün bence
arirangg Milenasu Hamilelikte ben de aç olduğum zaman daha çok kusuyorum canım. Ama bana prilam ilacı verdi az olsun rahatladım
Findukli_Lokum Milenasu o halde ilacı öneririm doktorunuza tekrar danışın çünkü sürekli istifra sizi bedeninizi yorar Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun