Merhaba anneler acaba hemoroid problemi yaşayıp doktoru normal doğum olmaz diyen var mı ya da böyle sorun yaşayıp normal doğum yapıp sonradan neler yaşadınız acaba bilgilendirme yapar mısınız beni de ilk doğumum ve hep normal olsun istiyordum iki tane meme var biri büyük şiş biri küçük ama daha kanadığına şahit olmadım kan ilaçları yüzünden azıyor krem ve fitil kullanınca hafifliyor bu durumda olup normal doğurup sorun yaşayanlar yazabilir mi teşekkürler