Merhaba sevgili anneler, 27 haftalık hamileyim. Tsh değerim yüksek çıkıyor diye eutrhyrox ilaç başlamışti doktorum hamileliğimin başından beri. Değerim 5.55′ten 2.12′ye geriledi fakat bu ay serbest T3 değerim düşük çıktı. (Alt sınır 4, benimki 3.37) İlacın dozunu fazla aldığım için olabilir mi acaba? Doktoruma da sonuçları gönderdim henüz dönüş yapmadi. Merak ediyorum aynı durumu yaşayan var mı aranizda.