Humaaaaa yanınıza ne telefon ne refakatçi yapıyorlar. Doğum gerçekleşiyor yakınınıza haber bile verilmiyor. Hemşireler bebeği giydirmiyor yanınıza çıplak geliyor yeni doğum yapmış halinizle bebeği giydirmeye çabalıyorsunuz falan.. ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Evet cihazlar son teknoloji , odalar geniş güzel ama önemli olan içindeki hemşiresidir doktorudur personelidir bence.. Doğum zaten hassas bi eylem berbat ediyorlar