Guzeloglummm Kızlar 39+3 de nisanim geldi diye hastaneye acilden giriş yaptım. Nst ultrason idrar derken sanırım suyun da gelmiş bilememissin dediler ped taktilar. Suyun gelmiş 4 cm açılma diye yatış verdiler akşam 8de. Diğer gün öğlen 3 e kadar suni sancı aldım. Acilmam 8 olunca epidural yapildı ama hiç fayda etmedi . Acilmam artık 10 cm oldu ve doğum başladı. Ama bebeğimin başı kanala yan girdiği ve sıkıştığı için ben ikindikca bebeğim sıkıştı ve nefes alamaz oldu. Seni sezeryan goturuyoruz dediler sadece. 10 cm açıklıkla aldılar ameliyathaneye. Sancidan duramiyordum beni bayiltmislar. 16.10 gibi gözümü bı actim oğlum yanımda yatiyor çok şükür. Ama malesef ben iki gundur çok kötüyüm . Hem suninsanci hem epidural hem genel anestezi . Ve sezeryan dikislerim kilolu olduğum için göbeğime temas ediyor kalkamıyorum yerimden. Dua edin lütfen bana oğlumu alayım rahatça kucağıma 🤲🤲
Rapunzelinanasi Guzeloglummm Allah şifa versin, yardımcınız olsun. Gözünüz aydın. Zamanla salacak ağrılarınız buna inanın. Zor olmuş, sizi anlayamam ama siz çok güçlüsünüz, bebeğiniz için en koşa sürede atlatırsınız bu süreci 🙏🏻