elifbln 32+1 deyim. Ara ara mide yanmam olmuştu ama bugünlerde inanılmaz arttı. Ne ilaç işe yarıyor ne başka bişey. Sizlerin önerileri var mı acaba?
purplemallow28 elifbln bende 32+5 deyim benımde hiç geçmiyordu taki doktorum mide koruyucu yazana kadar