Bebek2_ Bıktım artık ne yaptıysam geçmedi iç çamaşırı hep ıslak artk iç çamaşırı da dayanmıyor bende 35 haftalık oldum 5. aydan beri bitmeyen bir enfeksiyonla mücadele etmekten yıldım nasıl geçecek bu ne yapacağım artık bilemiyorum lütfen yardım
HappyMom1234 Bebek2_ 28+4 bugüne kadar hiç geçmedi ne kullanırsam kullanayım :( mantar enfeksiyonu mu acaba sizinki? Benimki mantar
Kbetul Bebek2_ bende de hep vardı 36+4 üm son 1 haftadır artıp rengi koyulaşmıştı doktorum fitil verdi onu kullanacağım bu gün
asuyalin HappyMom1234 yanlış tedavi olabilir dozu da az gelmiş olabilir. Benim doktorum 3 günlük tedavide geçirdi çok şükür. Tekrarlamadı çok şükür.
Bebek2_ HappyMom1234 evet benimki de mantar doktor ne verdiyse kullandım ve bu durum.beni artık fazlası ile yordu 😔
Bebek2_ asuyalin doktorum antibiyotikte verdi fitil de verdi tek kullanımlık toz ilacta verdi kültür testi de yaptı bisey cikmadi artık oda bıraktı bebekte çok şükür sıkıntı olmayınca ama ben kendim artık çok rahatsız olmaya başladım doğumdan sonra geçer inşallah artık 😔
HappyMom1234 asuyalin motiflor gyno probiyotik fitil kullanıyorum ondan önceleri de çok fazla fitil kullandım ama hiçbiri geçirmiyor artık doğuma kadar sabredeceğiz