Nurbade
Benim tansiyon yok şu an canım. 24 saatlik idrar tahlili veriyorum her hafta 238, 200,185 mg çıktı doktorum 300 altı sıkıntı yok dedi ama bebeğin gelişimini etkiliyordr illa ki. Baştan 33 haftaya kadar coraspin kullandım o korudu galiba artık oda yok bakalım ne olacak