kubraaksoy Kızlar kesenin şekli fasulye gibi olursa erkek yuvarlak olursa kız diyorlar bunun doğruluk payı nedir deneyimli anneler tecrübelerini anlatabilir mi benimki şu an fasulye şeklinde
Mervealya188 Alakası yok arkadaşlar bebek her defasında kese şeklini değiştryor pozisyonuna göre zaten benm kızım fasulyeydi 12 haftada falan sonra yuvarlak oluyodu falan bence hiç bi ilgisi yok
kubraaksoy Mervealya188 hm öyle şeyler yazılıyordu da merak ettim bakalım hayirlisi olsun sağlıkla kucağımiza alırız inşallah