KLORAKHANIM
Yaa o zaman ağlamaya hakkın yok bebeğim 🤣 36+0 oldum bugün 8 kg aldım.Karbonhidratı sınırlı tüketiyorum.Akşamları nerdeyse hiç ekmek yemiyorum.Yerine çorba,pilav var yeterli bence.Sabah haşlanmış yumurta,peynir,süt kesin var protein önemli☺️ Akşam yemeklerinde de mutlaka 1 kase yoğurt,1 tabak salata var.Boş şeylerle mideni doldurma kuzum sana da yazık.