Kızlar bebişsiz son kez post atıyorum inşallah bundan sonra ki postum gebelik olur. Pcos olup 2 aydır tedavi görüyorum ilacsiz regl olamıyorum son adet tarihim 19 Kasım duphaston hapıyla regl oldum. 5 aralıkta çatlatma iğnesi vuruldum yani bugün 12. Günüm aşırı belirtilerim var regl ağrılarıyla ayırt etmesi.çok zor test yapmam için çok mu erken sizce erken öğrenen var mı😭