bebeklerimveben_ merak etmeyin artar egerkı kimyasal gebelık olsa 1000 kusurlerı görmek ımkansızdı 300 lere çıkar siz farkında olmadan duserdı saglıklı gebelik rahat olun ben bebegımı 33 değerle ogrendım düşünün artık neler yasamısımdır bu süreçte sızde hafta başından ıtıbaren cok rahat keseyı görürsünüz inşallah Allah sızden de razı olsun hayırlı olsun bebegınız benim doktorum 6000 bın olmadan goremeyız dedi 500 lerı görünce de betaya bakmadı gun verdi gıttım daha da betayla ısımız olmadı sözün pazartesi salıya denk geliyor 6000 lı değerler