Koalammm Kızlar yumurtlama gunum geçmişti yarından sonra adet günüm ve ovulasyon testi böyle çıktı sizce yumurtlama mı yoksa gebelik mi
arirangg Koalammm Adete bu kadar yakın olduğu için bence gebelik ama yine de tam emin olmak için en iyisi gebelik testi yapmak hatta kan vermek. İnşallah gebeliktir
Findukli_Lokum Koalammm gebelik olabilir, test yap istersen. Ayda iki kez yumurtlama görenlerde var onu da dikkate alıp gebelik testi yapmalısın
Koalammm arirangg inşallah canım şuan elim ayağım titriyor 🙈 test yapayım mı sizce şuan yoksa yarın ilk testle mi yapayım
Haticehilal Koalammm yaa evet bebiş var gibi gözüküyor hayırlı olsun🥺ama.netlestirmek için kan testi de yaptır RABBİM hayırla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌹
MorKelebek54 Koalammm hayırlı olsun kuzum Rabbim sağlıkla kucağına da almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲😍😍
Koalammm Haticehilal çok teşekkür ederim canım amin yarın gidicem hemen bugün uyuyamam artık ben galiba 🤭♥️