Bu soruyu sorunca biraz çekiniyorum ama hepimizde bayaniz ☺️dün akşamdan beri kasik ağrım ve vajina ağrım var bide bel ağrısi da eklenince biraz korktum acaba erken doğum mu olacak diye ayağa kalkıp yürüyünce sanki birşeyler aşağıya iniyor gibi bir his var daha yeni dün nst ye girdim herşey normaldi akşam eve gelince başladı bu durum şuan da ağrısı var ama dün ku gibi değil. 32 haftalık gebeyim bu arada aynı durumu yaşayan var mı