Byy34 8 gün önce adet günümdü öyle normal adet kanaması gibi değil di 2 gün sürdü ve şuan kasık ve bel ağrısı çekiyorum . Arkadaşımın ısrarı üzerine test yaptım ikinci çizgi silik çıktı . Ben inanmadım olacağına ama arkadaşım ısrarla geç döllenme olursa olur diyor. Yani 8 gün gecikme fazla geç değil mi gebelik öğrenmek için ?
Ecrinimleyla Byy34 benim de ikinci çizgim silik çıkmıştı şimdi 29 haftalık hamileyim sen de olabilirsin
ikramuratyanik Byy34 Neden olmasın? Sonucu bizede haber ver ikinci çizgi solukta olsa ihtimal var demektir :)
Seda54 Byy34 benimde silik çıkmıştı daha önceki gebeliğimde hakkında hayırlısı allah gönlüne göre versin inşallahhhh 🙏🏻😊
__ozlem__ esmom07 Ssshhh happykrkmzs benim doktorum dış doktor yani hastane doktoru değil ondan farklı fiyat veriyorlar murat beyde 5.500 ₺ sezeryan.. ben sadece hastane masraflarını ödüyorum birde kendi doktoruma ödüyorum o yüzden farklı ama tanıdık sigorta vs warsa demekki ondan farklı bilemedim ben hala şaşkınım🤣
BurcuY Byy34 acile gittiysen çıkar hemen sonuç inşallah 🙏 yaz mutlaka bize de 😍 bide keşke erken gebelik testiyle yapsaydın bende de diğeri çok aşırı koyu değildi ☺️ Gidip hemen erken gebelik testi almıştım kesin olsun diye 😍