Minaa1234 İzmit medar Hastanesi’nde yasemin yarar kıvrak ile doğum yapan var mı nasıldı doktor hakkında youmlarinizi alabilir miyim
Kizilciksurubu Minaa1234 Ben henüz doğum yapmadım ama Yasemin Hanım’a gidiyorum. Çok da memnunum. İlgili ve işini iyi yapan bir doktor.
Minaa1234 Kizilciksurubu kaç haftaliksiniz acaba doğum fiyatı hakkında konuştunuz mu hiç doktor hanımla
Kizilciksurubu Minaa1234 19+2′yim. Daha hiç konuşmadım fiyat hakkında. Siz de mi Yasemin Hanım’a gidiyorsunuz?
Zelihayuca Geçen sene doğum yaptım çok memnunum akademi de doğumu yaptırıyor gayet iyi ikinci doğumum olursa yine onu tercih ederim hiç gözünüz kapalı gidin🥰