Kyy01 Herkese merhaba kızlar bişey sormak istiyorum HCG degeri 35 çıktı iki gün önce bugün 84 yavaş mi yükseliyor sizce dış gebelik olabilir mi yaşayan var mı
Eylul41 Kyy01 guzel atmis 2 katini gecmis bende 2 gun once verdim 5.1 bugun 1 e düşmüş cok sukur hamile degilmisim😀
Eflalannesi Kizlar bişey soracaktım iki gündür goguslerimde agri var ve bugün kalktığımda sağ kasığımda ağrı var diken gibi batıyor oturamiyorum bile hamilelikte böyle olan varmı gebe miyim böyle birşey yaşayan varmı
mucizebebek_ Kyy01 canım benimde ilk 34 . 2 gün sonra 52 çıkmıştı bi hafta sonra 1000 leri geçmişti bebegi de keseyi de gördüm çok şükür darısı başına sağlıklı bir gebelik diliyorum hepimize 😇