Ben de post açmıştım tek yük yanıt veren olmuştu. Yorum yazayım da üstte kalsın. Salı tam 36 olacak o güne randevumuz bizim de. Kızım 40+3 te 3040 doğdu zaten de geriden takip ediyordu. Şimdi oğlum biraz normal haftasında biraz önden gibi çok merak ediyorum kaç doğacak diye. Tabi sağlık en önemlisi kilo o kadar da önemli değil ama işte annelik ☺️