Svmtgy Kızlar doğum paketi aldınız mı gelecek zamları düşünürsek almak mantıklı mı tecrübeleriniz neler
pembiktavsan Svmtgy biz tam alacaktık doğum paketlerini hastane kaldırmış enflasyon belli olmuyor diye. Eğer önceden alabiliyorsanız bence alın çünkü her geçen gün zam geliyor her şeye 🥺