Mervekara5 o zaman korkma canım yani sancı Ağrı şiddetli bir şey olursa gene doktora gider gösterirsin ama toplanmalarda durum böyleyse sıkıntı yok demek ki şu anda da mesela bazı sabahlar kendini bir yere toplamış bir şekilde uyanıyorum tabii o zamanlarda elini veya bacağına yukarı doğru kaldırıyor öyle anlıyorum onu da gerildiğinden cildin