hesnagoksu Merhabalar gebeliğimin ilk haftalarından beri tiroidim degerlerim normalin üzerinde çıkıyor sürekli. Dahiliye endokronolojiye yönlendirdi. 17.haftadayım ve yeteri kadar düşüş olmuyor bu da çok canımı sıkıyor. Aranızda bunları yaşayan var mı?
Halime90 hesnagoksu değeriniz kaç 3.49 ile 6. Ayımda ilaca başladım . İlaçla kontrol altına alınıyor merak etme . Bu ikinci gebeliğim ilk gebelkde de 9 ay boyunca ilaç kullandm hiç bir sıkıntı olmadı yeter ki kullanın geç kalmadan .
femme hesnagoksu kac gram ilac kullanıyorsunuz Normalde düzenli kullanımda düşüyor Bende kullanıyorum ama benim gebelikte değil öncesinde de vardı suanda 2.90 civarında Sanirim Doktorum biraz daha yükselticek ilacın gamını
hesnagoksu Halime90 5.3 ilk tahlilimde şuan 4.3. İlacı kullanıyorum 2 aydır aksatmadan ama yine de yavaş düşüyor gibi geliyor bana.
Halime90 hesnagoksu her ay tahlil istedimi sizden kan verip sonucu bildirin ilacı yükseltir . Kullandğm sürece korkmayın düşer
hesnagoksu femme ilk 25 mg başladım düsmeyince 50 mg çıkardı doktor. 3 hafta daha var kontrole tiroid için umarım düzelir bir an önce
femme hesnagoksu belkide tekrar 75 grama falan çıkartir ama insallah gerek kalmaz Rabbım hayırlısını nasip etsin