Merhabalar arkadaşlar forumda yeniyim endişelendiğim bir konu var sizle paylaşmak istedim. Geçen hafta 5+5 iken doktorumuza gittik kesemin büyüdüğünü söyledi ve bebeği de gördü 2mm olarak ölçtü. Henüz daha küçük kalp atışını göremedim dedi. Alttan bakmayalım bu sefer biraz sabredelim dedi. 7+1 de tekrar gideceğiz ama günler geçmek bilmiyor acaba kalbi atmaya başladı mı diye düşünüyorum sürekli. Sizde acaba doktorunuz ne zaman ilk kalp atışını görmüştü ? Teşekkürler herkese 😊