Ebru_34 Zeynep Kamil Hastanesi doğumu mu orda yapmak istiyorum ama kararsızım nasl iyimi orda doğum yapan var mı acaba tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim teşekkürler şimdiden
Mucizelermumkun Ebru_34 ben de riskli gebelikte takip ediliyorum orada sezeryan nasıl oluyor odalar kaç kişilik eşi alıyorlar mı refakatçi oluyor mu? Sezeryan için gün mü veriyorlar yoksa illa sancıyla mı gidiyoruz? Bunları çok merak ediyorum 🌺🌟
Adamiranin__annesi Mucizelermumkun o olalı 5 sene oluyo yeğenim 5 yaşında. Benimkide 5 yaşında bende Ümraniye devlette normal oldum