Zeynep_sinemm merhaba, umarım sağlıklıdır gebeliğiniz ki öyle duruyor. Ben kimyasal gebelik geçirdim Temmuzda 8-16-32 oldu değerlerim ve 23e düştü kanamayla düşük yaptım. Kimyasal olsa bu denli artmazdı bencede. Beta herkeste değişiklik gösterebilir ben de dün 5+1dim Betam 3600dü ama doktorum Betayla işimiz yok keseyi gördük kalp atışı için bekleyeceğiz dedi. Beta yükselme oranı kese görüldükten sonra önemli değil ve iyi artması kesn sağlıklı gebelik demek de değil dedi o yüzden dua et hayırlısıyla kalp atışını duymak sonra da kucağına almak nasip olur inşallah 🙏🏻🌺