36+6 dayım 2 gün önce aldık 38+3 te inşallah alacaklar. İlkinde 39 haftalikti normalden sezeryana dönmüştük. en son gittiğimizde de 2700 du 2 gün önce. Tereddütlüyüm Bi yandan acaba erken mi olacak kilosu az mı olur gibi . Bi yandanda bir an önce doğum yapmak istiyorum her şey çok karışık 🙈🤣