Bu ayın 9 da adet olmalıydım ve hala olmadım. Göğüs şişmesi vs vs yok çok hafif sol kasığıma ağrı giriyor şuan 6 gün geçittim. Ancak geçen ay da 5 gün gecikmem olmuştu. Neyse dayamadım dün test yaptım 5. Günde yani kaset testlerden erken gebelikten değil ve negatif çıktı. Ay ne yapacağımı bilemiyorum beklesem mi biraz daha erken gebelik testi alıp denesem mi hiç bilemedim. Buarada normalde regli olacağım zaman başım tutar göğüslerim şiler ağrır vs vs böyle bir durumda yok nolur hamile olmuş olayom 🙏🏽🥲❤️