momy30 Sezeryan doğum yapıcam doğum sonrası korse kullandınız mı ne zaman kullandınız tavsiye ediyo musunuz ?🌺💞
goncacan momy30 ilk dogumumda 40 gun kullandm kuzum hic gobegm klmadi sezaryen 3 gun sonra cok sikmayan elastik bi korse kullandm 10 gun boyunca 8-10 saat daha sonra kopcali simsiki bir korseye gectim bir ayda onu kullandm
nur34_ goncacan elastik nasil ben baktim biraz kilot gibi olanlar var onlardan aliyim dedim bide onu komple takmali baya sıkan bitane var ismini unuttum ondan düşünüyorum
goncacan nur34_ yok bel korsesi diye geciyor etek gbi gorunuyor sadece bel ve karin icin cok sikanda ten marka agrafli bel korsesiydi