prettywomann Aç mı gitmek gerekiyor doktor bana fark etmez dedi ama burda herkes aç gidiliyor demiş kafam karıştı
strong_mom prettywomann doktor özellikle aç gel dedi, önce kan aldılar sonra şekerli suyu içtim hemen idrar tahlili verdim 1 saat sonra tekrar kan tahlili verdim, 1 saat geçti tekrar kan tahlili verdim. Toplam 3 tüp kan alındı.
prettywomann Tubatgn bana da istediğin gibi gel fark etmez dedi 😀 aç gitmek daha doğru sonuç verir sanırım
Tubatgn prettywomann Benim önce kan idrar alındı sonra içeceği içirdiler 1 saat sonra yine kan alındı hep hastanede oturdum canım kıpırdamadım bir yere tek gitme yinede