Semaaaa1 Minibalinannesi Minibalinannesi ben beyaz elyalarımı siemens tercih ettim ama çok araştırdığım için ikisini bir almanızı önermem☺️ genelde bayilerde önermiyor. Ayrı ayrı almanız daha mantıklı
Aysenurozs Minibalinannesi ben kullanıyorum memnunum. Ama şöyle uzun tam anlamıyla kurutma istersen çok uzun saatler veriyor. Ben onun yerine ondan daha az olan nemli çıkartan bir mod var onu kullanıyorum hemen kuruyor zaten
Deletedmom_27 Minibalinannesi ayri aldim ben ilk basta kurutma yikama bir istedim arkadaslarim vardi kullanan sakin alma pisman olursun dediler bende almadim ust uste koydum banyoma camasir ve kurutma bekodan
Minibalinannesi Deletedmom_27 ayrı ayrı alsam da tainciyim ben aşırı tain alıyorum sürekli zor olur diye bir istemiştim:(
Minibalinannesi Semaaaa1 canım ben tainciyim ve aşırı tain aldığım için işim gereği aynı olsun ikisi en azından gideceğim evlere hep uyar demiştim şuan kararsız kaldım