zeynepyazarer Arkadaşlar bugün kontrole geldim değerim 13.000 olmuş kese de 9.2 mm olmuş ama bebek görünmüyor dedi adet tarihime göre 8+0 ım sizce boş gebelik mi pazartesi tekrar gelcem kesede ilk 6+4 de görünmüştü bişeyler ters mi gidiyo sizce :(
zeynepyazarer snglaslan Merhaba 19 aralıkta 5.1 mm boyunda bebek göründü normalinden 2 hafta geriden görünüyor dedi doktor zaten değerimide 4 gün gecikmeyle 57 gibi az bi değerle öğrenmiştim keseyi de geç görmüştük geç döllenme galiba ☺️